آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

این الرجبیون؟

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بنابر روایت منقول از رسول خدا (ص)
خداوند در آسمان هفتم فرشته ای را منصوب فرموده 
که به او داعی [به معنای دعوت کننده] گویند.
چون ماه رجب فرا رسد،آن فرشته از آغاز شب 
تا صبح ندا سر می دهد: خوشا به حال ذاکران 
و یادآوران خدا،خوشا به حال مطیعان.
و خداوند تعالی می فرماید: 
✨اَنا جَلیسُ مَن جالَسَنی
من هم نشین کسی هستم که همنشین من است،
✨وَ مُطیعُ مَن اَطاعَنی
من مطیع کسی هستم که مطیع من است،
✨وَ غافِرُ مَنِ اسْتَغْفَرَنی
من بخشنده ی کسی هستم که تقاضای بخشش کند.

این ماه،ماه من 
و بنده،بنده ی من،
و رحمت،رحمت من است.
پس هرکس مرا در این ماه بخواند اجابتش میکنم،
و هرکس از من چیزی طلب کند به او عطا کنم
 و هرکس از من طلب هدایت کند،او را هدایت
 می نمایم. و این ماه را ریسمانی بین خود و
 بندگانم قرار دادم،پس هرکس بدان چنگ زند 
به من رسد.
‌"استادمحمدتقی‌فیاض‌بخش؛ ادب‌حضور

برگرفته از کانال یاس فاطمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۴
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۲)

۲۵ بهمن ۹۹ ، ۰۷:۴۶ حمدان مقدم

سلام. ممنون

پاسخ:
سلام.ممنون از حضور شما
۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۳۶ مجتبی حجتی
سلام ونور..
حلول ماه پر خیر و برکت رجب و ولادت آقا امام باقر علیه السلام مبارک
در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت..
پاسخ:
سلام و توفیق.
ممنون از حضورشما.
عاقبت بخیر دین و دنیا و اخرت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">