آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

بازهم مهمانی داریم...

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی محبوب دعا بخواند:
(ان شاءالله همه شما و همه ما) این توفیق را پیدا کنیم که روزی در رکاب آن بزرگوار باشیم، برای خدا تلاش و مجاهدت کنیم، در مقابل چشم آن بزرگوار، در راه خدا جانمان را از دست بدهیم و به فیض شهادت برسیم که بزرگترین شرف و افتخار است.
نایب امام زمان، امام خامنه ای


رزق روز آخر صفر..

الحمدلله

هشت شهید گمنام در یزد...

یاامام رضا علیه السلام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۱۳)

سلام
 خوش به حالتون....
میزبان کیست؟ میهمان کیست؟

  سلام بر تمام شهدا
پاسخ:
سلام علیکم.
عطر حضور 8 شهید گمنام در یزد برمشام می رسد...
۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۷ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
سلام ونور...
رزق محرم و صفر هم رسید
هشت لاله گمنام....
ان شاءالله لیاقت میزبانی داشته باشیم
وعده ما فردا ساعت 11 صبح تجمع در میدان شهدا(امیرچخماق)
قرار اصلی سه شنبه جهت تشییع و...
ان شاءالله مردم حضور پرشوری داشته باشند
لطفاً اطلاع رسانی کنید..
التماس دعای فرج و شهادت
پاسخ:
سلام بزرگوار.ان شاءالله...
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۹:۱۰ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما
جای شما و همه همسنگران خالی دیشب هیئتمون(رایةالزهرا سلام الله علیها) میهمان ویژه ای داشت که منت بر سرمون گذاشت...
شهید گمنام دیشب محفلمون رو عطرآگین کرد هنوز منزلمون بوی عطر سیب میدهد...
به پسرخاله(شهید علیرضا)گفتم یکی از دوستای گمنامت رو دعوت کردم خودت باید کمک کنی که...
التماس دعای فرج و شهادت
سلام

شهادت حضرتش بر شما تسلیت....

***
عیون أخبار الرضا علیه السلام ـ به نقل از حسن بن جَهْم ـ :

 از امام رضا علیه السلام پرسیدم : فدایت گردم ! خوش دارم بدانم که نزدت چه جایگاهى دارم . 
حضرت فرمود : «نگاه کن که من چه جایگاهى نزدت دارم [که جایگاه تو در نزد من نیز مانند آن است]» .

عیون أخبار الرضا علیه السلام : 2 / 50 / 192و...
غریبانه به طوس آمده ای، به ظاهر برای ولایت عهدی ولی درحقیقت برای تبعید، برای اینکه دائم زیرنظر باشی.

غریبانه به طوس آمده ای، به نام بنی هاشم، به کام بنی عباس.

غریبانه به طوس آمده ای، حتی غریب تر از جد غریبت حسین(ع).

سلام بر دست های باران زایت که هنوز و همیشه، دست های نیازمند را می فشرد و گره درد های بی درمان را می گشاید و قافله قافله دل، به روشنای محبت و مهربانی امام رئوف گره می زند تا دیگر هیچ کس غریب نباشد و هیچ کس بی پناه نگردد...
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۲ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
یک لحظه دیر آمدن صبح زمستان
باعث شده یلدا همه بیدار بمانیم
ده قرن نیامد پسر فاطمه اما...
شد ثانیه ای تشنه دیدار بمانیم؟؟!!...

الهم عجل لولیک الفرج
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۷ امیر احسان اظهری
سلام لطفا بانام انصار گراف لینک کنید بعد خبرم کنید با چه نامی لینکتون کنم
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۰۷ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
شهید گمنام سلام...
خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوون...

سلام ونور...
دعوت به دیدن گزارش تصویری حضور شهید گمنام در هیئت رایةالزهرا سلام الله علیها استان یزد..
التماس دعای فرج و شهادت
۰۶ دی ۹۳ ، ۰۹:۱۲ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
ین پلاک و استخوان از من به صف جا مانده است
نقطه پرواز سرخى بود، آنجا مانده است
من خودم از شوق مى رفتم تنم افتاده بود
در مقام وصل فهمیدم که سرجا مانده است
بى نشانى را خود من خواستم باور کنید
نام گمنامى اگر دیدید تنها مانده است
من رفیقى داشتم همسنگرم جانباز شد
دست‏هایش یادگارى پیش مولا مانده است
آن بسیجى هم که معبر را برایم باز کرد
دیدمش آن روز در تشییع بى‏ پا مانده است
یادتان باشد سلاح و کوله و فانسقه‏ ام
زیر نور ماه سرخ ، از بهر فردا مانده است
پاسداریدش مبادا غفلتى خاکسترى
گیرد عزمى را که آن از راز زهرا (س) مانده است...

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما
التماس دعای فرج و شهادت
۰۸ دی ۹۳ ، ۰۹:۲۴ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
شهدا شرمنده ایم ...
بعد از شما دیگرشهرمان بوی خدا نمیدهد...!!
خیابان هایمان را به نام شما زینت داده ایم...
ولی،آنقدر خیابان ها پر شده از...


سلام ونور...
ادامه رو تشریف بیارید سنگر...
التماس دعای فرج و شهادت

نوشتم اول خط بسمه‌ تعالی سر

بلند مرتبه پیکر  بلندبالا سر

فقط به تربت اعلات سجده خواهم کرد

که بنده‌ی تو نخواهد گذاشت  هرجا سر

سلام
جدول ختم قرآن آماده شد.منتظر حضورتان هستم
موفق و سربلند باشی

۰۸ دی ۹۳ ، ۱۸:۳۷ امیر احسان اظهری
با سه طرح جدید بروزممنتظرتون هستم....
۱۷ دی ۹۳ ، ۰۲:۲۹ امیر احسان اظهری
با پوستر جدیدی دیگر بروزم
یا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">