آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

منتهای عاشقی....

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ


هوالشهید

 

حسینا!

دیروز با یک استکان آب خنک دعوایم شد!

که تو به چه دردی میخوری؟!وقتی...

صورتش از شرم قرمز شد

من ماندم و یک استکان خون!...

 

نظرات  (۱۱)

۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۳ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام خواهری!
شما خوبی انشالله?متشکر به لطف خدا نفسی میاد و میره...

+ + + + +
از ما، عمل چندانی نخواسته اند
مهم تر از عمل کردن، "عمل نکـــردن" است
تقـــوا یعنی عمل گنـــاه را مرتکب نشدن
همه میپرسند چه کار کنیم؟
من میگویم: بگویید چه کـــار نکنیم؟
و پاسخ اینست :
گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد....
آیت الله بهجت ره
پاسخ:

سلام سیدجون.سلامت باشی...

یازهرا

سلام
اومدم بیان
پاسخ:

      اسلام.

ناشناس...

شما آخه؟؟؟

سسلام.
باپست ماه عسل در کربلا منتظر حضورتون ونظر های زیبای شما هستم........

خداقوت....
سسلام.
باپست ماه عسل در کربلا منتظر حضورتون ونظر های زیبای شما هستم........

خداقوت....
ای همیشه شهد یادت از عسل ها ... بیشتر

من به دنبال تو هستم در غزل ها ... بیشتر

هر چه می گویم با یک گُل نمی آید بهار

من دلم می گیرد از ضرب المثل ها ... بیشتر

گاه گاهی که میان روضه ام ، حس می کنم

می وزد عطر تو در بعضی محل ها ... بیشتر

نام تو دُکان بعضی ها شده این روزها

هست زرق و برق بازار بدل ها ... بیشتر

عده ای ناباورند و خوب می دانم چرا

هست پیرامون تو بحث  و جدل ها ... بیشتر

از فرج می خوانم و محو موذن زاده ام

لحظه ی حی علی خیرالعمل ها بیشتر

آسمان ابریست وقتی اشک چشمت جاریست

در میان گریه زیر کوتل ها ... بیشتر

کربلا را با نگاهت غرق باران می کنی

گریه ات می گیرد اما روی تنها ... بیشتر


شاعر :احمد علوی


۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۸ رضوان مسعودی
هم سایه تون !
گفتین از سنگر بیام اینجا حرف بزنیم
ولی من اصلا اینجا رو بلد نیستم
پاسخ:

سلام آبجی.من که شناختمتون.همون اول فهمیدم خواهرزاده سید شهید عزیزمون هستید...

ممنون که اومدی.دلم روشن شد از هوای سید رضا...

خواهرم اسمت رو نوشتی میگی از کجا فهمیدم...

روبروی منزل پدربزرگتون یه خونه است درش سمت خونه عمه تون بازمیشه.... یه در سفیده سردرش پر از گلای قرمز..حالا شناختی...

حدس هم نمی زدی مطمئنم...

عاشق این جمله اتم فقط در مقام خیال
واقعن نکنی این کار رو
پاسخ:
ههییییییییییییی
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۵ رضوان مسعودی
من که بلد نیستم فکر کردم اسم نوشته نمیشه ! :)
منو میشناسین ؟
اگه منو دیدین آشنایی بدین
از مامانم پرسیدم نمیدونستن کدوم دختر این خونواده هستین
پاسخ:

       قربون آبجی گلم.

عزیز دلم من که همه اقوام شما رو میشناسم ... از عمه ها و عمو هاتون فقط شما توی محله ما نیستید... شاید منو دیده باشید...

من دختر دوم این خونواده هستم...

سلام برسونید.یاعلی

 

 

۰۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۴ خـــــادم الرضــــا
مرا ببر به حرم، تا نرفته ام از دست 
علاج واقعـه پیش از وقوع باید کـرد ....
:((
 بگو پناه به ساغی، بگو پناه به عشق

پناه می برم از شر هر گناه به عشق

 پناه می برم از شر این شب مسموم

به دست های ستاره، به روی ماه، به عشق
 
پناه می برم از چشم های وسوسه گر

حرام باشد اگر بی تو یک نگاه به عشق

پناه می برم از فتنۀ صدورالناس

نمی برند بدین شیوه هیچ راه به عشق
 
تو ربّ من، ملک من، اله من هستی

مرا بخواه به مستی، مرا بخواه به عشق
............
....
..
http://darmasiran.mihanblog.com/post/49

سلام...

مثل همیشه مهمانید و پذیرای شماییم با...

http://zareh.blog.ir/post/425

http://zareh.blog.ir/post/411

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">