آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

مجلس شانزدهم:قیس بن مسهر صیداوی رحمه الله علیه

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

از غلامان شما هم می شود دنیا گرفت...
من نیازت دارم آقا روز محشر، بیشتر...!

میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت مبارک.

امام رضا علیه السلام می فرمایند:

چه نیکوست صبر و انتظار فرج، آیا سخن بنده صالح خدا [ شعیب ] را نشنیدی که فرمود: «و انتظار برید که من [ هم ] با شما منتظرم» و «پس منتظر باشید که من [هم] با شما از منتظرانم»، بر شما باد به صبر و بردباری؛ چرا گشایش بعد از ناامیدی فرا می رسد و به تحقیق کسانی که پیش از شما بودند از شما بردبارتر بودند.


مجلس شانزدهم بازهم قصه تنهایی های مرد عشق در کوفه

 همراه می شویم با قیس اسدی

او بارها بین کوفه و مکه رفت و آمد کرده و پیام های مردم کوفه را به امام رسانده است، امام قلم و کاغذی می طلبد و شروع به نوشتن می کند:" نامه مسلم به من رسید و او به من گزارش داده است که شما همراه و یاور من خواهید بود. من روز سه شنبه گذشته از مکه بیرون آمده ام، اکنون فرستاده من، قیس نزد شماست، خود را آماده کنید که به خواست خدا به زودی نزد شما خواهم آمد."

امام نامه را مهر کرده و به قیس تحویل می دهد تا آن را به کوفه ببرد و خبری بیاورد. قیس نامه را بر چشم می نهد و آماده حرکت می شود. امام او را در آغوش می گیرد و اشک در چشمانش حلقه می زند. او سوار بر اسب می شود و پیش می تازد و کم کم از دیده ها محو می شود. حس غریبی به من می گوید که دیگر قیس را نخواهم دید.

منبع کتاب هفت شهر عشق

 

بیشترآشنا شوید با قیس بن مسهر صیداوی اسدی رضوان الله  علیه : ( اینجا)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۶)

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۰ بهانه بودن
خسته ام

از هیاهوی درونِ شهر . . .

پناهم بدهید

گوشه ی صحن یا درونِ حرم . . .

فرقی ندارد

به حالِ پریشانِ من . ..

فقط هر جا که

به امام رضا نزدیکترم . . .
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۲ قرارگاه شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
از صلیب سرخ آمده بودند اردوگاه اسرا گفتند:
در اردوگاه شما را شکنجه‌تان می‌کنند یا نه؟
همه به آقا سید نگاه کردند ولی آقا سید چیزی نگفت
مأمور صلیب سرخ گفت:آقا شما را شکنجه می‌کنند یا نه؟

ادامه رو تشریف بیارید قرارگاهمون..

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما..
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت 
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۷ رافضیــة ...
سلام
خداقوت
موفق باشید
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۸ بنت شهرآشوب
سلام علیکم بر رفیق خودمان
اعیاد گذشته ی شما مبارک

۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۰ بنت شهرآشوب
سلام علیکم بر رفیق خودمان
اعیاد گذشته ی شما مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">