آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

جوانی

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

علی اکبری رفتید
علی اصغری برگشتید . . .
شهدا شرمنده ایم ...

!


جشن های نیمه شعبان امسال هم  بوی آقا نمی دهد................
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۷)

امیدوارم همیشه موفق باشین
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۳ ... یک بسیجی ...

من یک آریایی ام؛ 


اهورامزدای من الله است،


از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


آری آری من یک ایرانی ام...
و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
.......
...
به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
مهم این است که فقط  انسان باشی... 

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۲۴ ... یک بسیجی ...

من یک آریایی ام؛ 


اهورامزدای من الله است،


از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،


از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،


امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،


شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،


آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،


قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،


زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ، 


آری آری من یک ایرانی ام...
و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
.......
...
به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
مهم این است که فقط  انسان باشی... 

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۴ مجتبی حجتی
سلام ونور...
بسیار عالی و دردمندانه...
ممنون از حضور و لطف شما...
در پناه خدا زهرایی بمانید...
محتاج دعای خوبان
التماس دعای فرج و شهادت
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۷ هیئت مجازی کتاب
سلام
 همیشه ریسه زرورق های طلایی و خش خش هم آوایشان بوده است با چشمک زدن های به نوبه مهتابی های رنگارنگ...
با صدای کل و هل و دست و هزاران گل محمدی نسب...
با زمزمه یابن الحسن..با آن بیا بیای غریب و پربغض...
همه اش مباهات ماست به بودن زیر تابش های از پشت ابر او...
ولی امسال
بگذار جوری دیگری هم باشد این میان...
مثلا
کنج مسجد گنبد فیروزش بنشینی..هی شیرینی تعارف شده ی نذری برداری..هی صلوات حواله قد و بالایش کنی و لابلای انگشتانت معرفتش را ورق بزنی...
امسال با کتابی از مهدی(علیه السلام) شعبان را به منزل نیمه اش برسان...
دعوتید به هفت کتاب مهدوی
 
اسامی کتاب ها :
 قیام و انقلاب مهدی (عج)
 مکیال المکارم
 دادگستر جهان
 استراژی انتظار
 از اینجا تا دولت کریمه
 معرفت امام زمان (عج) و تکلیف منتظران
 فرهنگ الفبایی مهدویت - موعودنامه

 

 
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۹ بهانه بودن
تو اذان گفتی و داوود به شیدایی گفت:
یا رب این کیست؟
عجب زنگ صدایی دارد!

میلاد شبه پیامبر،حضرت علی اکبر و روز جوان مبارک باد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">