آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

یاطبیب القلوب

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ

بسم رب المهدی ارواحنا فداه

عزیز دل زهرا بدجور دلم گرفته

(++)


narges

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۷
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۵)

مهدی جان!!!

"پل صراط"

چشمهای توست...

ازچشمت که بیفتم روزگارم جهنم می شود

(اللهم عجل لولیک الفرج)
پاسخ:
عبد آلوده شده خوار شدن هم دارد...
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۲ انـــقلــا بـــی
عاشقی دردسری بود ، نمی دانستیم ...

+++
پاسخ:
حاصلش خون جگری بود نمی دانستیم
داروی درمان دل گرفته،
سه بار زیز لب با همه ی وجود زمزمه کنید نام ملکوتی مادر دوعالم حضرت زهرا(س
ان شاءالله گشایشی خواهد شد.
******************************
خدا حافظ ای دل شوریده و شیدا!!

سلام و عرض ادب خدمت شما خواهر ولایتمدار
توی خیمه ی شهدا جلسه ی معارفه داریم
باکمال افتخار دعوتید
اگرفرصت شد تشریف بیارید
برقرار باشید...یاعلی(ع))

پاسخ:
سلام بزرگوار.یازهرا یازهرا یازهرا
*********
صوتی رو که لینک گذاشتم بشنوید...دلیل دل گرفتگی رو می فهمید...
ای طبیب همه انگار دلت با ما نیست
*
غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد.........

مهدیم من حق مرا خود پرورید
بوی من مستانگی را افرید
مهدیم من بهر زینب(س ) مونسم
تک گل گلزار عشق نرجسم

صل الله علیک ایها المنتقم
عجل علی ظهورک

پاسخ:
یاصاحب العصر...
مادر شنیدم بارها از پا فتادی
دیدی علی(ع) تنها بود باز ایستادی

ای کاش بودم(منه مهدی) تا علی(ع) را یار بودم
من جای تو بین در و دیوار بودم

مادر....مادر....مادر
کی میشود بردارم از جانت مهن را
بیرون کشم از خاک من ان دو تن را
دریا کنم از خون دل چشم ترم را
پرسم چرا کشیتید اخر مادرم را
مادر....مادر....مادر....
پاسخ:
وای مادرم وای مادرم وای مادرم.
یافاطمه یافاطمه یافاطمه یافاطمه
دیگه شبای آخره صدای ناله نمیاد
مادر می خواد دعا کنه ببینم امشب چی می خواد.................................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">