آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

مجلس دوم

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اول نوشــــــــــــت: آشنا شوید با عبدالله بن عباس ( اینجا)

روی نگاه کردن در چشم های امام را نداشت، سر به زیر افکند و گفت: « مولای من! بر تو در این سفر بیم کشته شدن دارم. تو را به خدا سوگند می دهم که بمان و بپرهیز از اینکه کشته دیار طف شوی»

خودش بود، ابن عباس. همان که مدتی قبل، وقتی امام برایِ ابن عمر از گمراهی حاکمان گفته بود، محکم و مصمم فریاد زده بود:« فدایت شوم! به خدایی که هیچ معبودی جز او نیست، اگر با این شمشیرم در حضور تو با دشمنان پیکار کنم تا از دستم فرو افتد، باز یک صدم از حق تو را ادا نکرده ام. اکنون من حاضرم، فرمان ده.» این همان ابن عباس است.

امام فرمود:« من به قتلگاه خود از تو داناترم و مرا تصمیمی جز جداشدن از دنیا نیست. »

ولی هر طور می توانست باید او را از رفتن منصرف  می کرد. یزید برایش نامه فرستاده بود که حسین بن علی را مجبور کن به ماندن و بیعت کردن.

خودش بود، ابن عباس. سردار سپاه مولایش علی در جنگ صفین و مفسر بزرگ قرآن که حالا مقابل امامش نشسته بود و او را برای نرفتن نصیحت می کرد:« اگر تصمیم حتمی داری که خارج شوی، پس به یمن برو که در آنجا دژ ها و دره های فراوان است و شیعیانی که تو را حمایت می کنند.»

خودش بود ابن عباس، از نزدیک ترین یاران حسن و حسین که برایشان رکاب می گرفت تا از اسب پیاده شوند و وقتی او را از این کار نهی می کردند می گفت: چه افتخاری بالاتر از این که در خدمت فرزندان رسول خدا باشم. خودش بود ابن عباس. (منبع ماهنامه راه قرآن)

...................................

من می گم خادم شما اهل بیتم، من ادعا می کنم اگه امام زمان بیایند در رکابشان می جنگم، من ادعا می کنم سرباز جنگ نرم هستم، من ادعا می کنم جانم را برای فرزندان علی علیه السلام می دهم. من من من....

ابن عباس هم می گفت، او مفسر قران هم بود، او سردار سپاه حضرت علی  علیه السلام در جنگ صفین بود، او پارکاب فرزندان علی علیهما السلام هم بود...او ابن عباس بود...

اما من بدترین غلام حقیر ......................... چی مدیون زهرا؟؟؟ حرفی هم دیگه داری؟؟؟


مواظب دعاهای عهد باشیم:

اللهم انی اجدد له فی صبیحة یومی هذا و ما عشت من ایامی عهداً و عقداً و بیعة...

                                                                                    

 

                                                                                      و کان الله سمیعا بصیرا

نظرات  (۱۷)

"پروردگار گفت :
ای ابلیس تو را چه شده است که با سجده کنان نباشی؟

گفت : من آن نیستم که برای بشری که او را از گلی خشک از لجن مانده ی بدبو آفریده ای سجده کنم.

خدا گفت : پس از این جایگاه که منزلت مقربان است بیرون شو که تو رانده شده ای و قطعا تا روز جزا از رحمت من دور خواهی بود.

ابلیس گفت : پروردگارا پس مرا تا روزی که آدمیان برانگیخته می شوند مهلت ده.

خدا گفت : تو از مهلت یافتگان خواهی بود."

"آیاتی از سوره ی حجر"



چه خوب از مهلتش استفاده می کند این ابلیس، درست برعکس ما ....!
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۴ ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
نمیشه احساساتی ک داری رو به راحتی بیان کنی..سخته...

قلمت مستدام... حاله خاصی داره وبت عزیزم... اجرت با امام حسین...
پاسخ:

قال انما اشکوا بثی و حزنی الی الله....آیه 86 سوره مبارکه یوسف

 

۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۷ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)

و مگر نه آنکه گردن ها را باریک آفریده اند تا در مسلخ کربلای عشق آسان تر بریده شود؟

عاشورا هر روز در کربلای دلمان اتفاق می افتد

مواظب باشیم "حسین" دلمان به دست "یزید" نفس اماره، تشنه لب شهید نشود!

"سید شهیدان اهل قلم؛ سید مرتضی آوینی"

۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۸ انـــقلــا بـــی
سلام
متشکرم ...

یا صاحب الزمان (عج)
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۳ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)

معصومه فلسفه شیدایی است و ادامه قصه غصه های زینب در جستجوی برادر...

سلام ونور...
خجسته میلاد بانوی مهر و وفا حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر بر تمامی شیعیان و دختران "فاطمی و زینبی و معصومی" مبارک باد.
نماز اول ماه و صدقه برای سلامتی و فرج مولا فراموش نشود.
التماس دعای فرج و شهادت

                                                                   

۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۲۷ معبری به آسمان- حسینی
بانویم معصومه (سلام الله علیها)! شرافتِ زن در یاد توست، آن‏هنگام که قدسیان بر گلدسته‏ های نورانی‏ات سلام می‏ فرستند.

میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)مبارک باد.
تو بیایی و من مرده باشم اقا خدا نکنه
دست منو از دامن تو خدا جا نکنه
دلم رو رسوا میکنم، چشامو دریا میکنم
میگردم اخر یه روزی خونت رو پیدا میکنم

تویی ت همه کسم یا مهدی تویی تو نفسم یامهدی

چه تلخ و دلگیر بود غروب جمعه هایی که نیامدی

سلام و عرض ادب خدمت شما خواهر بزرگوار و ولایتمدار
برای عرض ادب اومدم
ان شاءالله سلامت باشید و قلمتان استوار باد
در پناه منتقم چادر خاکی باشید
یاعلی(ع)
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹ آویزووووووووووون
سلام :)
خدا کنه سر باز باشیم...نه سر بار :(
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹ آویزووووووووووون
سلام :)
خدا کنه سر باز باشیم...نه سر بار :(
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۲۴ ابوالحسن جعفری پرچکوهی
سلام .

از شما ممنونم که تا الان با من همراه بودید . خیلی زحمت کشیدید .

من تا مدتی طولانی نیستم و وبلاگم تعطیله . هر وقت آمدم خبر میدهم .
این آخرین پستمه حتما اگه دوست داشتید بیایید .

خوش حال میشم .

یا علی .
چه حس خوبیست...

امانتی ات را برداری...

ببری کنار صاحبش...

و زمزمه کنی...

من هنوز امانتدارم...

ادامه ی راه را یاری ام کن...

ای شهید...
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۶ فانوس جزیره
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند :
ظلم قدم را می لغزاند، نعمت ها را سلب می کند و امتها را به نابودی می کشاند.
غررالحکم . ح 1041

سلام علیکم
ان‌شاالله که هیچ وقت ظلم نکنیم
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۳ خـــــادم الرضــــا
الله اکبر ...!

چقدر این نوشته بهدلم نشست :(


مولای من
حسین جان!!
جز دریای غمت کسی در نمیشه
تا تو نظر نکنی کسی حر نمیشه
ان مجنون الحسین(ع)


۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۶ شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
چالش آب پیش ما اشــک است،
دست های بریده و مشک است؛
چالـــش آب پیـــش ما درد است،
لــب دریا خجـــالت مـــرد اســـت...
السلام و علیک یا ابوالفضل العباس(ع)

آقاجان:من وهزاران من در برابر دردهای شما ساکت نمی نشینیم...
"طلبه بسیجی شهید علی خلیلی"

سلام ونور...
مهمون شهید علی خلیلی در سنگرمون هستید...
التماس دعای فرج و شهادت
شهید مظهر تجلی ی عشق است و شهادت منتهای عاشقیست

سلام و عرض ادب، بزرگوار
ضمن عرض تبریک دهه ی کرامت
خیمه ی شهدا بوی شهید و شهادت گرفته
دعوت شده ی شهدا هستید
لطفا در اولین فرصت تشریف بیارید
التماس دعا
یاعلی(ع)
سلام ببخشید که اسپم دادم
یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

برای سه: نفر ویرایش قالب


اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">