آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

این عشق الهیست...

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

امام خامنه ای مدظله العالی:

مساله فرهنگ و مساله صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن را جدی بگیرید. این وظیفه ماست.

این آن چیزیست که بنده هم اگر در راه آن کشته شوم احساس می کنم که در راه خدا کشته شده ام. هرکس در این راه کشته شود،در راه خدا کشته شده و هرکس در این راه، زحمتی متحمل شود، در راه خدا متحمل شده است.


 

تا چه اندازه در راه خدا و برای خدا بی خوابی کشیدم؟

چقدر خستگی درک کردم و برای رفع خستگی باز هم جهاد کردم و بی خوابی کشیدم!؟

اصلا چقدر در شرایط حال حاضر بی خوابی و خستگی و جهاد بی تابانه را وظیفه میدانم!؟

تا بحال قدر جای خالی امام زمانم را حس کردم و چند شب را در داغ هجرشان صبح کردم!؟

 

 


 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
مدیون زهرا سلام الله علیها

شهادت