آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

پای برهنه...

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

یا حُسین!

یَتَّجِهُ هذا الحَشدِ الکبیرِ مِن محبّیکَ نحو کربلاء، بنیاتٍ صادِقَة و قلوبٍ مُشتعلة، شوقاً لزیارتک و تَوّاقَةً للتقرب بها إلی الله، لیُحرِّروا أنفسهم من الذنوبِ و التعلقاتِ الدنیویة.

یا سید الأحرار! نَعِدُک أن نَتَّجِهَ معاً نحوَ القدسِ مشیاً علی الأقدام و نُحرِّرَ تلکَ الأرضَ المقدَّسةَ من بَراثِنِ الصّهاینةِ الغاصبین، و أن نذهَبَ قریباً إلی الشّام لنُخَلِّصَ مقامَ أختکَ زینبَ الکبری من حمَلاتِ لُقَطاءِ الصّهاینةِ و أمریکا و هُم العناصِرَ السلفیة‌ و التکفیریة و الإرهابیةِ و الوهابیة، الذین لم یُدرِکُوا شیئاً عن الإسلامِ الحقیقی.

توصیه هایی به بیماران در پیاده روی اربعین
یاحسین!
این خیل عظیم دلدادگان با نیات صادقه و قلوب مطهره به قصد زیارت تو به سمت کربلا در حرکتند و با زیارت تو به خدای متعال تقرب میجویند تا خود را از قید و بند گناهان و تعلقات دنیایی رها کنند.

ای سید احرار! ما با تو عهد می بندیم که با این جماعت پیاده روان به قدس رفته و آن سرزمین مقدس را از چنگال غاصب صهاینه آزاد کنیم. همچنین با تو عهد می بندیم که به زودی به شام رفته و سوریه و حرم مطهر خواهر تو زینب کبری را از دست فرزندان نامشروع صهاینه و آمریکا یعنی گروههای سلفی و تکفیری و ارهابی و وهابی آزاد نماییم؛ همانها که از اسلام حقیقی هیچ نفهمیده اند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۵)

درود

وبلاگ مفیدی دارید

ممنون از مطالب مفیدتون

به منم سر بزنید

در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.

موفق و تندرست باشید

http://zonashop.ir/

دادیم به حکاک، عقیقِ دل و گفتیم:

حَک کن به عقیق دل ما "حضرت ارباب "

(((یا حسین)))
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۶ عباس زاده
سلام علیکم مومن
حلول ماه ربیع بر شما مبارک
عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ ... یک بسیجی ...
رهبر انقلاب، امروز: «نفوذِ جریانی» از «نفوذِ فردی» خطرناک‌تر است/ نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت به‌وسیله‌ی پول و جاذبه‌های جنسی با هدف تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و سبک زندگی/ آماج نفوذ جریانی، «نخبگان»، «افراد مؤثر»، «تصمیم‌سازان» و «تصمیم‌گیران» هستند/ نفوذ خطر بزرگی است.

لحظه هایتان مهدی (عج)پسند
۰۲ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۵ خادم الشهدا
سلام علیکم
خدا انشاالله توفیقتان دهد
نرم افزار فرهنگی "لبخند خاکی" گلچینی از خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد که به صورت مالتی مدیا در اختیار دوستداران قرار می گیرد.

http://atamalek.ir/Thread-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DA%86%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%AE%D9%86%D8%AF-%D8%AE%D8%A7%DA%A9%DB%8C

چنانچه مقبول نظرتان افتاد در وبلاگ خود معرفی کنید

اجرکم عندالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">