آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

اللهم ارزقنا...

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم



حکایت " حسین آرام جانم" اما حکایت دیگری ست...

اصلاً همه ی اتفاق ها توی همین کلمه ی حسین است...

هم زمان که تو را بیقرار می کند آرام می کند...

هم زمان که تو را آرام می کند بیقرار می کند

(+)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۳
مدیون زهرا سلام الله علیها

نظرات  (۱۱)

۲۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۷ محمد محمدیان

اقامون باید زمزمه و لبهای ما

و وجود قلبهای ما باشه

به نوعی خدا باید وجودش رو روزی ما کنه


پاسخ:

http://www.aviny.com/Nohe-Shear/Voice/shohadaye-gomnam/05-salam-ey-yavaran-eslam.mp3
۲۳ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۳ سید رضای ....
نسیمی جان فزا می اید...نسیمی جان فزا میاید
بوی کرببلا می اید....بوی کربلا می اید
حسین (ع) جان....حسین(ع)جان....حسین(ع) جان
واویلا واویلا واویلا.....واویلا واویلا واویلا....


پاسخ:
کـــآفُ و هـآ و یـآ و عـَینُ و صآد ، یعنی کربــــــــلا 

پایتـخت دل "حسین آباد" یعنــی کربـــــــــــــلا 

پابرهنه میروم سوی حریـــــــم پاک یــــــــــــار 

در حقیقت ، محور بلواد یعنــــی کربلا 

یک سفر رفتم و بعد از آن گرفتارش شـــــدم 

یعنی "قلب" من ، صیاد یعنی "کربلا" 

سینه زن ها ، بر "رضا" هم عرض حاجت میکنند 

هر گره برپنجره فولاد ، یعنی کـــــــــــــــربلا 

روضه ام را مــــــــــــــــــــــــــن خلاصه میکنم

. . .

. . .

. . .

. . . یعنی کربلا 


اللهم الرزقنا...
پاسخ:
حسین جان(ع)


من دائم البکاء و تو هم دائم الکرم


زیباست اشک چشم گدا داخل حرم



اللهم الرزقنا حرم...
ای ماه عالم تاب،  ارباب من اربا
جان علی اصغر(ع) این بنده را دریاب
ای اهل عالم  تا ابد من زیر دین هستم
همواره در تاب و تب و شور و شین هستم
بروی سنگ قبر من اینگونه بنویسید
دیوانه و زنجیری ی کوی حسین(ع) هستم
حسین(ع) وای .....وای ......وای.....وای...
حسین(ع) .....وای.......وای......وای....وای....
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۳:۲۴ بهانه بودن
مادرت گفت بُنیَ دل ما ریخت به هم

بردن نام تو غـوغـاست ابـاعــبـدالله...
۲۶ آبان ۹۳ ، ۰۶:۵۴ مجتبی حجتی
سلام ونور...
ممنون از حضور ارزشمند و لطف شما...
جمعه ای خدا توفیق داد تا به وعده ای که داده بودم عمل کنم
لینک زیر رو مشاهده کنید
http://s5.picofile.com/file/8151995368/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%AF%D9%87.jpg

التماس دعای فرج و شهادت
پاسخ:
سلام بزرگوار.زیارت قبول.
ممنونم از لطف شما نمی دونید چقدر خوشحال شدم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
عهدتان و عهدمان را به یاد دارم!


چه زود گذشت!؟!

یکســـــــــــــــال...

آقای مهدی! دستمون رو بگیر!
پاسخ:
سلام علیکم.
چه خوب بزرگوار که شما هم هم عهد شده بودید...هم عهد منتظر...
بسیار سپاسگذارم از شما که همیشه همراه ما بودید.
التماس دعا دارم ازتون.
وقتی یه عهدی بستیم شهدا هم خودشون مسیر رو مشخص می کنند و...یاعلی.
جنس غم حسین فرق می کند...
۲۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۴۸ مارال رئیسی
سلام.وب خوبی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید وبا تبادل لینک موافقم با تشکر
شهادت حضرتش را به شما تسلیت می گویم...

مام سجّاد علیه السلام : 

ألا و إنَّ أبغَضَ النّاسِ إلَى اللّه ِ مَن یَقتَدی بِسُنَّةِ إمامٍ و لا یَقتَدِی بِأعمالِهِ ؛ 

امام سجّاد علیه السلام :

هشدار که منفورترین مردم نزد خداوند کسى است که سیره امامى را برگزیند ولى از کارهاى او پیروى نکند .

. الکافى ، ج 8 ، ص 234 .

۲۸ آبان ۹۳ ، ۰۹:۴۵ مجتبی حجتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شهادت آقاجان امام سجاد علیه السلام تسلیت .

شهید زین الدین
در زمان غیبت کبری به کسی «منتظر» گفته میشود و کسی میتواند زندگی کند که منتظر باشد، منتظر شهادت، منتظر ظهور امام زمان(عج) ،خداوند امروز از ما همت، اراده و شهادت طلبی میخواهد.
سالروز عروجش تهنیت و گرامی

سلام ونور...
ممنون از حضور و لطف شما همشهری بزرگوار
**** *** ** ***** ***** **** * ****** ******
التماس دعای فرج و شهادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">