آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

فاطمیون..

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ

هوالشهید

می گویند وقتی که بودی،

سقف آسمان کوتاه تر از نگاه تو بود...

 

1382730253822210_large.jpg

 


 

این کلیپ رو از دست ندهید:

اینجا

 


 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
مدیون زهرا سلام الله علیها

شهید محمد سلیمانی

نظرات  (۹)

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۹ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام خواهر خانمی
حال و احوال شما؟؟؟
 کوچیک شما هم هستیما....

چه زیبا گفت شهید اوینی...
بالی نمی خواهم این پوتین های کهنه نیز میتوانند مرابه اسمان ببرد...
سید شهید من نیز بالی نمی خواهم,
"چادرم مراتا بی کران ها خواهدبرد.."

 درپناه خدا آبجی
یاعلی مدد
پاسخ:

سلام سیدجووونم.

خدانکنه شما کوچیک ما باشید... خاک پای فرزندان فاطمه زهرا سلام الله علیها طوطیای چشمانم ...

التماس دعای فرج+شهادت...

وعده ما کربلا مراسم تعویض پرچم سرخ به پرچم سبز ظهور..............

به امید ان روز:

اللهم عجل لولیک الفرج

در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود!

"سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی اوینی"

نردبان شهادت هنوز هم پا برجاست

کافی است که قدم برداریم.

سلام بزرگوار
خدا قوت
اجرتان با امام شهدا
انشاالله این شهید عزیز با اصحاب عاشورایی ی ارباب
بی کفنمان محشور گردد.
یاعلی(ع)
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۹ فانوس جزیره
روحش شاد ...
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۹ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام آجی
 التماس دعا داریم شدید
پاسخ:
سلام خواهرم.حاجت روا شوید ان شاالله
شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
پاسخ:

     

 

  شهید چمران ره:



من دنیا را طلاق دادم. خدای بزرگ مرا در آتش عشق و محبت
سوزاند. مقیاسها و معیارهای جدید بر دلم گذاشت و خواسته های عادی و مادی و شخصی در
نظرم حذف شد. روزگاری گذشت که دنیا و مافیها را سه طلاقه کردم و ازهمه چیز خود
گذشتم. از همه چیز گذشتم و با آغوش باز به استقبال مرگ رفتم و این شاید مهمترین و
اساسی ترین پایه پیروزی من در این امتحان سخت باشد

 

۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۸:۴۲ بنت شهرآشوب
سلام عزیزدلم
روحشون شاد. ان شالله که با حضرت سید الشهدا همنشین باشن
قسمت جدید سفرنامه به روز شده. منتظرتم
یاعلی
سلام.خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به وبلاگ همسر بنده هم تشریف بیارید.این پست رو خودم گذاشتم.برای تشکر از زحمات همسرم.
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۸ سفیر سکوت
شیعه به بین الحرمین حساس است
بروزم
سلام..
ببخشید چند روزی نبودم..
من سعی خودمو میکنم که این کار رو انجام بدم ولی نمیتونم قول بدم همه 300نفر رو جمع کنم..
همین الان هم پست رو میذارم
پاسخ:

سلام علیکم.خواهش می کنم.

ممنون از لطفتون.اجرتون با امام حسین.

ان شاءالله همه جوونا به آرزوشون برسند.

خدمت می رسم.

تشکر.

حیات طیبه مهدوی روزیتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">