آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

من یار را گم کرده ام...

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ب.ظ


بسم رب النور العظیم

کلاس ساعت دیواری نداشت، یکی ساعت آوردیم نصب کنیم به دیوار میخ نبود، یه تابلو روی دیوار بود، حدیث معروف امام صادق (علیه السلام) که می فرمایند:

« اگر او را درک می کردم، تمام عمر به او خدمت می کردم.»

من: مهدیه جان، تابلو رو بیار پایین، روی میز  باشه، ساعت رو به جای اون روی دیوار قرار بده...

 

مهدیه: تابلو صاحب الزمانی رو ؟؟؟؟؟

من: امان از ما، حساب زمان از دستمون خارج شده که به فکر صاحب زمانمون نیستیم...

یه میخ پیدا شد و ساعت رو روی دیوار نصب کردیم.

 

...........................

 

من عبد کوی عشقمو

من یار را گم کرده ام...

 

شرمنده ام اما بگم:

آقا تو را گم کرده ام...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۹
مدیون زهرا سلام الله علیها

سرباز امام زمان

انتظار