آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

آنان مورد رحمت خدایند...

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ


بسم رب الزهرا سلام الله علیها

سلام علی الفاطمه حتی مطلع المهدی

عصری رفتم زیارت امام زاده شهرمون، بعد از خواندن زیارتنامه نشستم کناری،خادمه این آستان خانم مسنی است . اومد کنارم نشست. احوال پرسی کرد و بعد رو به ضریح دعا می خوند...من متوجه نمی شدم چی می خونه، فقط کلمه صلوات رو بین حرفاش می شنیدم...بعد چند تا خانم اومدند و رفتند و با همه شون احوال پرسی می کرد..بهم گفت: بعضی وقتا می بینم خانمهایی می آیند زیارت که چادر ندارند.مانتویی هستند...من یاد می آورم اون زمانی رو که اگه یه زن توی خیابون با چادر می رفت چادر از سرش می کشیدند و چادرش رو پاره می کردند، اما حالا هیچکی باهاشون کار نداره خودشون چادر رو کنار گذاشتند.

گفتم: اینجا که خوبه...مکثی کرد شاید نشنید...رفته بود توی فکر...

به یاد اون بانویی افتادم که امام زمان ارواحنافداه در موردش  خطاب به سید محمد باقر سیستانی فرمودند: سید محمد باقر نیازی نیست برای دیدار من این همه خودتان را به زحمت بیندازید بلکه همانند این بانو باشید.من خود به دیدار شما خواهم آمد.سید محمد باقر پرسید: مگر ویژگی این بانو چه بوده است؟ امام فرمود: زمان کشف حجاب رضاخانی، هفت سال از خانه بیرون نیامد و به عسرت گذرانید تا چشم نامحرمی به بدن غیر پوشیده او نیفتد.

داشتم فکر می کردم به اینکه دشمن درست اعتقادای ما رو نشونه گرفته که گذشتگان ما برای دفاع از اون چه جانفشانی ها کردند.

اما افرادی پیدا می شوند که چوب به آسیاب دشمن می ریزند ، قصه تلخ  مسیح علینژاد خبرنگار شبکه های ضد انقلاب تو فیس بوک و کشف حجابی که به راه انداخته اند...

امده ام بگویم، خلیلی ها فراوانند

 

دخترانِ فاطمه، حجاب یک مبارزه است...، ما دختران فاطمه(س) هستیــــــــــم...پای آنچه حـــــــــــــق است میمانیم، حتی اگر سیلی بخوریم


 

+ زیارت شهدا رفته بودم، ما کجا و شهدا کجا...آیا می شود روزی بر روی سنگ قبر ما هم بنویسند شهید....

 

+ محمدجواد بامری، جوان سرخسی که 4 ماه پیش در هنگام اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه بازوی سمت راست به شدت مصدوم شد این روزها حالش چندان خوب نیست.

+ محمدجواد بامری، جانباز امر به معروف و نهی از منکر،این روزها منتظر دعای خالصانه مردم است.

+ بوی یار می‌دهد بالینت؛ عیادت امام زمان نصیبت.

+امن یجیب المضطر... .

+اگر قرار خداحافظی گذاشته بودم، حلال بفرمایید...

+ خواهر عزیزم زائر باران این روزها سنگر را رها نکرده است بلکه به همین زودی ها با دستی پر باز خواهد گشت. از دوستان ارزشی خرده نگیرید، قرار نیست سنگرها را خالی کنند...

+ حسن ختام این پست را پای منبر عشق بنشینیم:

برادران و خواهران عزیز! نکته‌اى که وجود دارد این است که نظام اسلامى با مبارزه به‌وجود آمد، بدون مبارزه این نظام تحقق‌پذیر نبود؛ همه‌ى آرزوهاى بزرگ در دنیا همین‌جور است. حفظ نظام و پایدارى نظام هم با مبارزه به‌وجود آمد؛ اگر مبارزه‌ى مردم نبود، اگر مبارزه‌ى امام نبود، اگر مبارزه‌ى مسئولان در میدانهاى مختلف نبود، این نظام باقى نمیماند و از بین میرفت. .. (حضرت ماه روحی فداه)

 

 

نظرات  (۱۸)

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۹ بهانه بودن
کبریت را هم بخواهی روشن نگه داری
وقتی نسیمی می وزد
آن را بین دستانت پنهان میکنی
.....................
اینجا
در شهر ما
طوفانی بپاست
چگونه خود را روشن نگه داریم......!


زن مظهر جمال خلقت خداست
 اما زنی که خانم فاطمه زهرا(س)
به او افتخار کند.

بهش گفتم: چرا همسرت را اینگونه بیرون اورده ای!؟
گفت: می خواهم پزش را بدهم!
گفتم: چرا اب به اسیاب شیطان میریزی!!؟
گفت: من میریزم، تو را چه مربوط!؟
گفتم :اینهمه شهید دادیم خدا رو خوش نمیاد!!
گفت تو داده ای ما که نداده ایم!!......

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۴ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام علیکم ورحمة ا...
سپاس از متن پرمحتوا آبجی خانم
انشالله ماهم جزء مبارزا باشیم

امام مهدی(عجل الله فرجه الشریف):
هیچ چیز ما را از شیعیان دور نمی سازد،
مگر اعمال ناپسند آنها که خبرش به ما می رسد و ما را ناراحت می کند و ما از آنان انتظار نداریم.
إحتجاج ج‏2 ص 500

درپناه خدا انشالله
یا مهدی مدد

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۳ بهانه بودن
خدا کند که مرا با خدا کنی آقا
ز قید و بند معاصی جدا کنی آقا
دعای ما به درِ بسته میخورد، ای کاش
خودت برای ظهورت دعا کنی آقا

حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه بر شما مبارک✿✿✿✿✿
رود خوانی...

http://baketab.blog.ir/post/12 

"....باری،چنان که پیداست ،می خاست بی کم وکاست 

مجنون بیافریند..............لیلا بیافریند....................."
تو بیایی و من مرده باشم اقا خدا نکنه
دست منو از دامن تو خدا جدا نکنه
دلم رو رسوا میکنم، چشامو دریا میکنم
می گردم اخر یه روزی خونه ات رو پیدا میکنم

صل الله علیک یا اباصاالح المهدی

سلام بزرگوار
انشاالله بزودی ی زود زائر سرداب سامرا باشید
فرارسیدن ماه شعبان المعظم رو خدمت شما وخانواده محترمتان
تبریک عرض مینمایم
برقرا باشید.....یاعلی(ع)
پای انچه حق است میمانیم ...حتی اگر سیلی بخوریم...
خداقوت :)

یاعلی
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۰ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
فرا رسیدن ایام شعبان ، ماه پیامبر خوبیها بر شما بزرگوار مبارک باشد ..
دلتان آرام و خدایی باد ..
اللهم صل علی محمد  و آل محمد وعجل فرجهم
عاقبتتون بخیر
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۶ معبری به آسمان- حسینی

خــدایمـ ؛

 

ما برای تــو تیپ زده ایمـ ، مگـــر غیر از اینســت؟

 

بگــذار نپسنــدنمـان ، مـــارا چــه به نگـــاهِ غیــر؟

 

همین که بنده یِ خــوشتیــپِ تــوئیــمـ مــا را بس اســت...
سلام...

 اعیاد شعبانیه بر شما مبارک و خجسته.
 حدیثی زیبا  تقدیم به مدیریت این وبلاگ:

امام حسین علیه السلام فرمودند:

مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَةِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَاَسرَعَ لِمَجئ ما یَحذَرُ
آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و نگرانیها به او رو می آورد.

(الکافی،ج2،ص373)(الکافی،ج4،ص117)





سلام...

 اعیاد شعبانیه بر شما مبارک و خجسته.
 حدیثی زیبا  تقدیم به مدیریت این وبلاگ:

امام حسین علیه السلام فرمودند:

مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَةِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَاَسرَعَ لِمَجئ ما یَحذَرُ
آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و نگرانیها به او رو می آورد.

(الکافی،ج2،ص373)(الکافی،ج4،ص117)





سلام...

 اعیاد شعبانیه بر شما مبارک و خجسته.
 حدیثی زیبا  تقدیم به مدیریت این وبلاگ:

امام حسین علیه السلام فرمودند:

مَن حاوَلَ اَمراً بمَعصِیَةِ اللهِ کانَ اَفوَتَ لِما یَرجُو وَاَسرَعَ لِمَجئ ما یَحذَرُ
آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و نگرانیها به او رو می آورد.

(الکافی،ج2،ص373)(الکافی،ج4،ص117)





۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۷ رضوان مسعودی

30 روز ِ موسی 40 روز شد امتش گوساله پرست شدند
جای تعجب ندارد امتی از محمد امین پس از 1400 سال برهنگی را آزادی بدانند
شیطان هنوز زنده است ، همان شیطانی که از گلوی گاو سامری ندای شرک سر داد میتواند از حلقوم مسیح علی نژاد هم فرمان جنگ با خدا صادر کند "برای انصارش"

پ ن:والذی بعثه بالحق نبیا لتبلبلن بلبلة و لتغربلن غربلة بل یستخرج من الغربال خلق کثیر/امیر کلام خطبه 16

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۰ رضوان مسعودی

کوچه های این شهر را عبور میکنم
چیزی تا خانه نمانده است
سر به زیر می روم و گاهی که شلوغ می شود راه
چادرم را تنگ تر می گیرم
غرق اندیشه ام؛ حتی لابلای این هیاهوی همیشگی شهر
سایه ی چادرم روی زمین پیش تر از من می رود و
با چشمانم خیره نگاهش میکنم.
لبخند آرامی به لب دارم و با خودم مرور میکنم..
"
که من 
...
شبیه زهرا (س) شدنم اتفاقی نبود "


http://axgig.com/images/85921298647117022973.jpg

اگر مرا رها کنی تو را رها نمی کنم
اگر سرم جدا کنی چونو چرا نمی کنم
خیز پر از گلاب کن طاق و رواق میکده
خبر بده به عاشقان ، خدای عشق امده
صل الله علیک یا اباصالح المهدی

 

حجاب، سکوی پرواز زن به سمت آسمان است

افسوس که برخی به زمین عادت کرده اند ...
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۴ عاشق ولایت ذاکرجوادالائمه

امشب برای فاطمه گوهر رسیده است           

شادی به قلب و جان پیمبر رسیده است

حیدر نظاره کن که دلبر رسیده است                         

مژده بده حسن برادر رسیده است

 

کوری چشم دشمن زهرا و مرتضی

حالا دوباره فاطمه مادر شده خدا

 

او آمده تا که خدایی کند مرا                    

 مشغول کسب و کار گدایی کن مرا

بال و پرم دهد هوایی کند مرا                      

امشب زلطف کرببلایی کند مرا

 

او امده تا که مرا مبتلا کند

عاشق ترین گدا کند و پر بها کند

 

ای مدعی جذبه ی روحانی اش ببین                  

بالاترین رتبه ی عرفانی اش ببین

از کودکی قاری قرانی اش ببین                 

عشاق این قبیله ی سلمانی اش ببین

 

مجنون اگر که خواستی ز ایرانی اش بخوان

اسلام ما همه زمسلمانی اش بدان

 

این بزم عیش بایم چه عالی است                  

 اینقدر عالی است که گویا خیالی است

فطرس به گریه گفت که بالم چه بالی است !     

جایش چقدر خواهر ارباب خالی است

 

این بزم عیش بی می و ساغر نمی شود

کامل بدون تک یل حیدر نمی شود

 

 

اعیاد شعبانیه مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سسلام.
مابرگشتیم.
عیدتون مبارک.
دعوتید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">