آسمان مدیون زهراست

آسمان مدیون زهراست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا قرارگاه دل است. به نیابت از شهیدان غلامرضا آویش ،سید رضا و سید محسن قریشی
خاک پای مادر مظلومیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
صل الله علیک ایتها الشهیده...
********

بایگانی

یاران شتاب کنید!

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ب.ظ

یاران شتاب کنید!

قافله ای در راه است!

قافله ی عشق در سفر تاریخ...

و تو، ای آن که در سال 16 هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بودی و اکنون در این دوران جاهلیت ثانی، پای به سیاره ی زمین نهاده ای. نومید مشو! که تورا نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست و انتظار میکشد تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود هجرت کنی و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی عشق برسانی و در رکاب امام عشق به شهادت رسی! ...

 

سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی

یازهرا


 

+ بشنوید نوای این وب (+)

+ التماس دعای فرج+ شهادت

+ ❀:. احادیث تصویری از امام نقی علیه السلام :. ❀( اینجا)

+ صلواتنامه (دریافت)

+ اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
مدیون زهرا سلام الله علیها

قافله عشق

نظرات  (۱۵)

دفتر را برد گذاشت رو به روش گفت: "بیا این همه نمره بیست"

  بغض گلویم را گرفته بود؛ بغضی سنگین.

رو به قاب عکس کرد و گفت: مگه نگفتی هر وقت نمره بیست بگیرم جایزه می دی؟

بعد با اون چهره و نگاه معصومانه اش رو به من کرد و گفت: مامان من جایزه نمی خوام فقط بگو بابا بیاد خونه.

دیگه نتوانستم جلوی اشکم را بگیرم. رفتم قاب عکس را از روی تاقچه برداشتم و گذاشتم توی کمد.   شـادی روح شــهدا صــلوات 
                                                                

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام...
تمام روز با صبوری منتظرت بودم،

با آن همه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی.

متوجه شدم قبل از نهار هی دورو برت را نگاه می کنی؛
شاید چون خجالت می کشیدی،
سرت را به سوی من خم نکردی!!!

تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری.

بعد از انجام دادن چند کار،
تلویزیون را روشن کردی،
نمیدانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟
در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و  تو هر روز مدت زیادی را جلوی آن می گذرانی.
در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط ازبرنامه هایش لذت می بری.

باز هم صبورانه انتظار تو را کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی،
شام خوردی و باز هم با من صحبتی نکردی!!!

موقع خواب،
فکر می کنم خیلی خسته بودی،
بعد از آن که به اعضای خانواده ات شب بخیر گفتی،
به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی.

نمی دانم که چرا به من شب به خیر نگفتی؛

اما اشکالی ندارد،
آخر مگر صبح به من سلام کردی؟!

هنگامی که به خواب رفتی،
صورتت را که خستهء تکرارِ یکنواختی های روزمره بود،
را عاشقانه لمس کردم.

چقدر مشتاقم که به تو بگویم:
چطور می توانی زندگی زیباتر و مفیدتر را تجربه کنی...

احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام.

من صبورم،
بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.

حتی دلم می خواهد به تو یاد دهم که چطور با دیگران صبور باشی.

من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم،
منتظر یک سر تکان دادن،
یک دعا،
یک فکر،
یا گوشه ای از قلبت که بسوی من آید.

خیلی سخت است که مکالمه ای یکطرفه داشته باشی.

خوب،
من باز هم سراسر پر از عشق منتظرت خواهم بود،
به امید آنکه شاید فردا کمی هم به من وقت بدهی!

آیا وقت داری که این نامه را برای دیگر عزیزانم بفرستی؟

اگر نه،
عیبی ندارد،
من می فهمم و سعی می کنم راه دیگری بیابم.
من هرگز دست نخواهم کشید...

روز خوبی داشته باشی


۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۱ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما دوست عزیز
اگر خون ایرانی در رگ هایت جریان دارد، لینک زیر را نگاه کن و نظرت خودت را به عنوان یک ایرانی درباره ی آن بیان کن.
در صورتی که مایل به تبادل لینک هستید در بخش نظرات وبلاگ بنده عنوان کنید.
موفق باشی و سرافراز - یا حق

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۷ فدیناه بذبح عظیم
عزیزی میگفت: سید مرتضی دلم تنگ است...بخوان مرا...
پاسخ:
       شهادت نصیبتان

یلام

این همه لاف زن و مدعی اهل ظهور

پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

 سالها منتظر سیصدو اندی مرد است

 آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

 اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید

 به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم

خدایا !

شب های نبودنش به درازا کشیده

آفتابگردان از شب می هراسد

بشکاف پهنه ی تاریک آسمان غیبت را .

این همه یلدای تاریک بس نیست ؟ !

ای نور خیره کننده !

بیا وچون روشنایی هنگام فلق

تیرگی نبودنت را از آسمان دنیا بزدای .

چشمانم وقف تو

روز و شب به انتظار طلوعت می نشینم .

۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۷ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
از همکاری شما ممنونیم 
وبلاگ شما در لیست دوستان ما قرار گرفت
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها...
سلام

سیدی....

پاسخ:
 یاصاحب الزمان
سلام
ممنون..شما خوبی الحمدالله؟..انشالله که سلامت باشی..

التماس دعا..یازهرا
پاسخ:
  سلام بانوی بارانی.شکر.شما هم سلامت باشی عزیزدل...
ســـــلام بردوست عــزیــزوگرامی...                 
بازم مثل همیشه تشــــــکر میکنم از مطالب زیباتون...               
و ایشالله که مستمر و مستدام باشین...                         
بروزم با:                           
عـــــــــــــــــزت واقعی همینه،همینه.....
منتظر حضورمهربونتون هستــــــــــــــــــم.........   
سلام رفیق
ممنونم از حضورت در سنگر شهید سلیمانی

به یقین رسیده ام محمد خودش دعوت کننده ی خواننده هایش است
باشد که شفاعتش شامل حالمان شود ...
پاسخ:

       سلام بزرگوار.ممنون

ان شاءالله.

سلام خسته نباشید

"وقتی از یک حکم هندسی نزدیک نیم میلیون حکم استخراج می شود از قرآن چه...؟"

بروزم با واقعه ای عجیب از ملاقات علامه حسن زاده آملی با یک ریاضیدان، من که خودم خیلی از مطالعه این واقعه به فکر فرو رفتم. تشریف بیارید.

سپاس از حضور و دعوتتون...
با افتخار لینک شدید!
باز هم به ما سربزنید....
سلام....
خداوند متعال به حضرت موسی(ع) وحی کرد: ای موسی! من شش چیز را در شش جا قرار دادم؛ ولی مردم در جای دیگر دنبال آن می‌گردند! درحالی که هرگز آنها را در آنجا نخواهند یافت: 
1- راحتی و آسایش مطلق را در بهشت قرار دادم، ولی مردم در دنیا دنبال آن می‌گردند.
2- ع‍زَت و شرف را در عبادت قرار دادم، ولی مردم عزّت را در پست و مقام می‌جویند.
3- بی‌نیازی را در قناعت قرار دادم، ولی مردم آن را در زیادی مال و ثروت جستجو می‌کنند.
4- رسیدن به بزرگی و مقام را در فروتنی قرار دادم، ولی مردم آن را در تکبّر و خودبرتر بینی می جویند.
5- کسب علم را در گرسنگی و تلاش قرار دادم، ولی مردم با شکم سیر دنبال آن می‌گردند.
6- اجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم، ولی مردم در طلسم و جادو به 
دنبال اجابت دعا می‌گردند. 

منبع:مستدرک الوسائل،ج12،ص173، باب101

در پناه خدا....یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">